miercuri, 23 ianuarie 2013

Cheesecake

Reteta de cheesecake


             Cheesecake ul este prajitura mea preferata,asa ca am sa imi scriu aici reteta pentru a o folosi oricine doreste.

Am nevoie de urmatoarele ingrediente:
  • 125 gr biscuiti
  • 100 gr unt
  • 300 gr branza Philadelphia
  • 200 gr crema de patiserie
  • 70 grame zahar 
Se piseaza foarte bine biscuitii si se amesteca cu untul.Se aseaza in tava si se ridica putin marginile si se introduce in frigider.
Intr un bol se mixeaza branza Philadelphia,zaharul si crema de patiserie.Se mixeaza cam 5 min pe treapta maxima a mixerului.Dupa ce acestea s-au omogenizat se adauga peste biscuiti si se baga la frigider.
Timp de preparere 15 min + 2 ore timpul de racire


Se poate servi cu mai multe garnituri,gen dulceata, caramel, fructe, sos de ciocolata.Eu prefer cheesecake ul simplu ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu