marți, 22 ianuarie 2013

Biscuiti curcubeu






Biscuiti curcubeu
Pentru ca in ultimul timp am tot vazut tutoriale cu Rainbow cake m am hotarat sa incerc si eu,asa ca in week end am hotarat sa fac biscuiti curcubeu.

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

  • 250 gr faina
  •  125 gr zahar
  •  125 gr unt
  •  1 ou
  •  esenta de vanilie/un zahar vanilat 
  •  1 1/2 lingurita praf de copt
  • varf de cutit de sare
  • Colorant alimentar (diferite culori)
Untul se mixeaza cu zaharul pana devine cremos,apoi adaugam oul, esenta de vanilie si continuam sa mixam.Se adauga praful de copt si sarea.Se incorporeaza faina pana devine un aluat cam de consistenta plastelinei.Se modeleaza aluatul ca o minge si se baga la frigider pentru 15 min.
Dupa ce este scos aluatul din frigider este impartit in cantitati egale pentru cate culori ati ales sa folositi.Bucatile sunt puse fiecare in cate un bol apoi colorandu le pe fiecare in nuantele alese.
Odata colorat aluatul este introdus la frigider pentru 10 min.
Bucatile de aluat acum colorate fiecare cu o nuanta, sunt rulate luand forma unui salam de biscuiti. :)
Este introdus la frigider 5 min pentru a putea fi  feliat cu usurinta.Se aseaza pe tava si sunt introduse la cuptor.
Se coc  10-15 min.
Timp de preparare 60 min.
Poza nu mi apartine,am uitat sa fotografiez etapa asta :)




Aceste este rezultatul.
Pofta buna!

Sfaturi-Folositi colorant alimentar de la Wilton.Il puteti comanda de aici http://lumeabasmelor.ro/browse/51/colorant-wilton
In cazul in care nu aveti un cutit cu varful ascutit si subtire pentru a felia mai bine puteti folosi o bucata de ata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu