joi, 7 martie 2013

Rulada de piept de pui cu ciuperci

       Rulada de piept de pui cu ciuperci


   Preparatul meu favorit,rulada de piept de pui umpluta cu ciuperci.De multe ori l am vazut preparat de tatal meu insa am adaugat  inca 2 ingrediente pe care el nu le folosea. (cascaval si migdale).

Am folosit urmatoarele ingrediente:
- un piept de pui
- 10 ciuperci
- o legatura de marar
- cascaval
- 3-4 migdale
- o ceapa
- sare
- piper
- ulei de masline

Mod de preparare

Am taiat ciupercile felii si le am tras la tigaie impreuna cu ceapa taiata marunt si cu marar,am adaugat sare si piper.

Pieptul de pui l am batut usor cu ciocanul de snitele pentru a fi mai subtire.Am pus ciupercile cu ceapa si mararul pe mijlocul bucatii de piept peste care am adaugat cubulete de cascaval si migdale.Apoi am rulat si le am prins cu scobitori.Cuptorul a fost incins cu 5 minute inainte de a introduce rulourile.Acestea au fost tinute timp de aproximativ 25 de minute.

Rezultatul il puteti vedea bineinteles in fotografii

 Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu